Онлайн магазин, който продава

Всяка изработка на онлайн магазин трябва да следва добрите практики в бранша и да води до създаването на добре структуриран, функционален и лесен за навигация краен продукт. Целта е посещенията да завършват с покупка и затова основното внимание трябва да е насочено към клиента – неговите предпочитания, изисквания и стопроцентово, удовлетворяващо преживяване.
Продуктови описания и препоръки, които привличат
Времето, през което посетител взема решение дали да остане на сайта и да направи поръчка е безпощадно кратко – в рамките на няколко секунди, обикновено не повече от пет. Ако липсва подходящо продуктово описание и грабващо заглавие, то не разчитайте на продажба. Текстът трябва да бъде ясен, конкретен, но и достатъчно интригуващ, за да предизвика любопитство и желание за пазаруване.
Винаги съобразявайте текстовото съдържание с конкретен проблем, който сте готови да разрешите чрез вашия продукт или услуга. Акцентирайте върху ползите и предимствата на стоката и не забравяйте да посочите точно какво действие очаквате да предприемат потребителите, докато четат написаното. Препоръките са също толкова ценни. Една положителна референция от доволен клиент може да стопи и последната капка съмнение и у най-скептично настроения посетител.
Лесно пазаруване и безупречна навигация
Каквито и сполучливи описания да добавите, ако пазаруването в онлайн магазина е трудно и кошмарно, провалът е сигурен. Не оставяйте хората да се лутат и да се чудят как да стигнат до желаното място. Погрижете се да има:
- добре оформени бутони с ясни имена, за да знаят потребителите какво ги очаква, когато кликнат на тях;
- повече от един вид разплащане, за да сте сигурни, че ще угодите на различните желания;
- минимални изисквания за споделяне на лична информация в процеса на покупка;
- не само форма за контакт, но и телефон за бърза връзка, тъй като мнозина предпочитат този вид комуникация;
- винаги на разположение основната навигация, за да могат потребителите бързо да се връщат на предишни връзки, щом пожелаят.
Влизайки в традиционния магазин на улицата, всеки може да пипне стоката, да я пробва, да усети колко тежи или да вдиша аромата ѝ, ако има такъв. В онлайн магазина тези сетива не вършат работа. Те отстъпват място на знанието и умението как да привлечем и задържим клиентското внимание, за да имаме онлайн магазин, който продава.
Напишете коментар