Предимство за бизнеса: Сайт със CRM софтуер

crm система

Целта на всеки търговец е да повиши печалбите от бизнеса и за да го направи, трябва да изгради здрави връзки с настоящите и потенциални клиенти. Софтуерното решение, което ръководи отношенията с клиенти, познато като “Customer Relationship Management” или накратко CRM, предоставя възможност на компанията да следи процесите преди, по време и след самите продажби.

Професионалната изработка на сайт и интеграцията му със CRM система, носи предимства за бизнеса и улеснява прилагането на успешни маркетингови стратегии. Съвременното софтуерно решение обединява всички канали, чрез които бизнесът комуникира със своите клиенти – от традиционните, като телефон, имейл, форми за контакт,  до най-използваните социални мрежи. 

Ако още се чудите дали да интегрирате уеб сайта си със CRM, вижте основните ползи:

Автоматизирано обновяване на данни 

Не е необходимо да следите и да проверявате на различни места дали дадена продажба е приключила и дали новите поръчки са добавени в системата. Подробностите са видни по всяко време и можете да се възползвате от тях на момента, особено ако ви предстои спешен разговор с клиент.

Създаване на клиентски профили 

Лесно ще се ориентирате кой какво количество купува, колко често го прави и какви са предпочитанията му. Ще опознаете поведението и навиците на клиентите и това ще ви помогне да организирате подходящи маркетингови кампании, както и да изготвяте индивидуални промоционални оферти. 

Получаване на обратна връзка 

CRM софтуерът реагира веднага на всяко запитване и го изпраща към подходящия служител за отговор. Бързата обратна връзка е важна, тъй като така поддържате добрия имидж на компанията и вземате необходимите мерки при евентуални оплаквания и проблеми.

Намаляване на разходите 

Целият процес на ръчна обработка на данни, на експортиране и импортиране на информация, отпада. Така повишавате производителността във фирмата и понижавате административните разходи. 

Увеличаване на продажбите 

Системата отчита всеки посетител още при първоначалната комуникация с него и това дава възможност лесно да превърнете потребителите в лоялни клиенти. Същевременно пестите време и пари. 

CRM е много повече от помощник в търговския отдел на компанията. Неговите предимства касаят всички подразделения, тъй като напълно се интегрира в работния график на бизнеса – от човешките ресурси до клиентското обслужване и цялата верига по снабдяване и доставки. 

 

Напишете коментар