Как да продавате повече с успешен e-mail маркетинг

email marketing

Как да продавате повече с успешен e-mail маркетинг

Ако смятате, че e-mail маркетингът е отживелица и не си струва да хабите усилия и ресурс за него, грешите. Той не е достатъчно функционален и често е досаден за потребителите, само ако не знаете как да отправите правилните послания. 

Да задържите стар клиент, вместо да привлечете нов, е много по-изгодно и евтино. Когато обмисляте изработка на онлайн магазин, освен техническите подробности и конкретните функционалности, ще трябва да изготвите и стратегия за превръщане на посетителите в лоялни клиенти. Един от начините е като се възползвате от възможностите на e-mail маркетинга.

Пишете кратко и завършвайте с конкретен призив за действие

Не си позволявайте да сте прекалено обстоятелствени и подробни, колкото и да ви се иска. Бъдете делови. Ако клиент е забравил нещо в кошницата за пазаруване, започнете директно, като му напомните, че не е приключил заявката. Предложете му допълнителна опция, която ще го стимулира да купи – код за отстъпка, отброяване на време, през което да се възползва от промоция и т.н. 

Не забравяйте в края да отправите призив към конкретно действие, което искате човекът да предприеме. Така нареченият call-to-action бутон финализира усилията ви да увеличите продажбите. Той може да води към количката за пазаруване, към нови стоки и услуги, към написване на ревю или попълване на анкета, пазаруване с отстъпка и т.н. Важното е да бъдете откровени от самото начало и ясно да посочите какво ще спечели клиентът, ако натисне бутона.

Трябва ви безупречна визия и изгодна сделка, която да предложите

Ако не искате имейлът ви да бъде запратен в спам папката, преди да го отворят, трябва да изпипате до съвършенство визуалните елементи. Нужни са ви качествени снимки, грамотно написан текст и привлекателно послание, което веднага да грабне адресата. Използвайте отличителните белези на бранда, като цветове, лого и всичко останало, което е характерно за вас. Така вашият онлайн магазин ще бъде лесно разпознаваем.

Целта на всичко това е да реализирате повече продажби и по-големи печалби. За да го постигнете, трябва да предложите истински изгодни сделки на клиентите. Такива, които им носят реални ползи и ги карат да се връщат отново при вас.     

 

Напишете коментар