Как да създадем успешна целева страница (Landing page)
-16-1.webp?c=21112022081819)
Успешната рекламна кампания за който и да е уеб сайт обичайно включва целева страница, така познатата Landing page. Тя превръща потребителите в клиенти и последователи на бранда, за който е създадена. Преди всяка изработка на сайт, бъдете наясно как точно ще реализирате популяризирането на целите си.
Ефективната Landing page е максимално ясна и опростена
Целевата рекламна страница е обвързана със специално разработена стратегия. Потребителите се озовават на нея, след като последват конкретен призив от банер, видео, имейл или друго. Целта е да не се лутат на началната страница в сайта, където изобилства от информация, а да попаднат на страница с ясно, кратко и целево съобщение, което да им помогне да вземат бързо решение за действие. Какво точно, зависи от инициираната реклама – покупка, споделяне на информация, участие в събитие, регистрация на имейл, тест на нов продукт и т.н.
Два са основните въпроса, на които трябва да отговаря вашата целевата страница:
- какво предлагате на посетителите и какви ползи и предимства има то за тях;
- какви конкретни стъпки да предприемат, за да се сдобият с него.
Винаги ограничавайте посланието до най-важното. Колкото повече е словесният и визуален пълнеж от информация, толкова по-объркващо въздействате на хората. Ефективната Landing page е максимално опростена и фокусирана върху същественото.
Обещанията трябва да са реални и изпълними
Сред най-разпространените грешки е да допуснете разминаване между рекламното послание и реално описаното на целевата страница. Когато обещаете нещо, постарайте се същото да го има на въпросната страница, ако не желаете да разочаровате потребителите и да ги прогоните от сайта. Заглавия, които заковават вниманието са изключително полезни, но само ако водят до също толкова уникално съдържание. Избройте предимствата на това, което предлагате и при нужда добавете кратко видео, като избягвате да поставяте клипове, които тръгват сами още с отваряне на страницата.
Ако се чудите как да спечелите доверието на хората, възползвайте се от положителни оценки и ревюта, оставени от доволни потребители, от статии, публикувани за вас в медиите или от коментари, оставени в социалните мрежи. Щом веднъж отворят целевата страница, посетителите трябва бързо да кликнат където трябва, а не да се чудят дали са на правилното място и как да се възползват от това, което им предлагате.
Напишете коментар