Когато онлайн бизнесът търси конкретно решение

уеб сайт

Когато даден бранд иска да популяризира свой продукт, да представи нова рекламна кампания или да организира специално събитие, прибягва до изработката на микросайт.

Няма нищо претрупано и излишно

Микросайтът много прилича на лендинг страница, но е по-голям и по-комплексен от нея. Може да съществува самостоятелно или като част от вече действащ сайт. Това му дава възможност да бъде със собствени дизайн, навигация и съдържание. Той е много по-гъвкав от корпоративния сайт, тъй като умело се фокусира върху конкретен продукт, услуга или събитие и подтиква потребителите към съответното действие – регистрация, покупка, участие в мероприятие и т.н.

Всяка изработка на сайт включва много бутони, както и обемно съдържание с най-различна информация. В микросайта няма нищо претрупано и излишно. Посетителите виждат само това, за което са привлечени. За да бъде той максимално успешен, трябва предварително целта да е ясно дефинирана, а съдържанието да е достатъчно интересно и интерактивно. 

Служи за подобряване на SEO и привлича потребители

Най-често микросайтовете влизат в употреба при пускане в продажба на нов продукт. Хората биват привличани с мащабна рекламна кампания, включваща медийни публикации, постове в социалните мрежи, изпращане на имейли и т.н. Проявилите интерес стигат до въпросния микросайт, където ги очаква подробна информация за продукта. За какво още служат микросайтовете:

  • налагане на определена марка – изграждането на бранд идентичност е важно за увеличаване на лоялните клиенти и продажбите;
  • привличане на нови потребители – чрез създаване на подходящо съдържание и призив към действие;
  • подобряване на SEO обслужването – за всеки е важно да бъде на челни позиции при онлайн търсене, затова търсачките продължават да са приоритет в посока SEO.

Микросайтът успешно се вписва във всяка линк билдинг кампания, ако е достатъчно качествен и популярен. Колкото повече потребители го споделят в различни интернет канали – блогове, форуми, групи и страници в социалните мрежи, толкова по-лесно той ще бъде “видян” от търсачките, оценен и класиран сред първите резултати.

Микросайтът е още един начин бизнесът да се позиционира и да покаже своята идентичност. Помага на потенциалните партньори и клиенти да се информират и да вземат важно решение в подкрепа на бранда.

 

Напишете коментар