Корпоративен сайт: За идентичност и повече клиенти

Когато бизнесът иска да се представи пред клиентите и да има разпознаваема корпоративна визия, той залага на професионална изработка на сайт. Така създава нови контакти и партньорства и печели доверие. Корпоративният уеб сайт е сред основните елементи във всяка бранд идентичност.
Стилен, издържан и въздействащ, без излишна информация
Корпоративният уеб дизайн е натоварен с различни отговорности, като еднакво успешно трябва да представя както отделни продукти и услуги, така и цялостната визия на фирмата. Добрият корпоративният сайт следва няколко основни правила, които са важни за успеха му. Неговата структура трябва да бъде стилна и издържана, а графичните елементи да са възможно най-обрани. Целта е страниците да бъдат само със съществена и полезна информация, която е фокусирана върху дейността на компанията.
Цветовото оформление трябва да създава усещане за сигурност и лекота, без да напряга потребителите. Подобно въздействие се очаква и от изображенията в сайта. Хубаво е снимките да са пряко свързани с дейността, а когато бизнесът го изисква да бъдат заменени или допълнени с необходимата техническа документация. Всяка промяна в корпоративната визия следва да бъде своевременно отразена и в сайта.
Избор на подходящи функционалности и правилна структура
Ако търсите уникалност, изберете авторски графичен дизайн, включващ основна и вътрешни страници, различни прозорци за визуализация, навигация и т.н. Възползвайте се от подходящи модули, сред които:
- динамични страници – с възможност за публикуване на заглавия и подзаглавия, отметки, вътрешни и външни линкове, таблици, изображения и др.;
- галерия – неограничен брой снимки с опции за добавяне, редактиране и изтриване;
- новини – със заглавие, дата, код, версия за печат, бутони за социалните медии, запазване в “любими” и др.
Сред популярните функционалности са динамични банери, навигационно меню с категории и подкатегории, брояч на посещенията в сайта, електронен бюлетин, езикови версии, различни от основната и др. Изборът на подходящи функционалности зависи от сферата на дейност и той се прави след предварително установяване на целевата аудитория и разчертаване на структурата на сайта.
Корпоративният сайт е лицето на всеки бизнес в уеб пространството и неговата основна цел е да впечатли, информира и привлече колкото се може повече потребители, които успешно да се превърнат в лоялни клиенти и партньори.
Напишете коментар